Saturday, February 14, 2015

Misi Pasca Banjir OPKIM PART 4

Assalamualaikum,

14/2/2015
      Hari terakhir kami di Gua musang, banyak pengalaman yang kami tempuhi, pukul 7.15 pagi kami perlu berkumpul di bawah untuk sesi photografi. Masa tu, aku kene set tempat gambar, agak risau sebab  keadaan masih gelap lagi, takut gambar tak nampak.

     Next kami pergi sarapan di RnR gua musang, lepastu pergi ke Merapuh, melawat keluarga angkat opkim yang lepas. Oleh kerana aku tak join opkim lepas, aku bersama budak -budak terbiar lain jalan satu kampung, dapat juga singgah 4-5 rumah, cerita-cerita dengan mak cik pak cik.

     Lepastu, mulalah perjalanan pulang, kami singgah sekejap di Genting Sempah, makan dan solat. Sekarang kami tengah on the way balik KTSN,
Alhamdulillah, tambah lagi pengalaman kami. Terima kasih semua!!

sekian
A.A

No comments:

Post a Comment