Saturday, May 14, 2011

CERITERA HATI

hai..haha..kali ni..dgr tajuk macam mnarik jew kan.; act tak tau nakciter apew.
skang ni..satu jer nak tanyer kpada pmbace..camner nak jadi sorang kawan yang baik?



Persahabatan yang sejati akan membawa kepada kerinduan yang abadi
Orang yang rugi ialah orang yang tidak memperoleh sahabat…
dan yang paling rugi ialah yang ditinggalkan oleh sahabat
Sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan
Tanpa persahabatan, percintaan akan berakhir
Tetapi tanpa percintaan, sahabat boleh kekal
Oleh itu, hargailah persahabatan yang terjalin
Kerana sahabat mewakili suatu kekuatan
Sahabat yang paling baik adalah
Diri kita yang sendiri tahu menilai setiap apa yang kita lakukan
Hadiah yang beharga dalam erti kata sahabat yang sebenar
Adalah memberi yang terbaik dari diri anda sendiri
Bergaullah dengan manusia sebaiknya
Sehingga kalau kamu mati mereka tangisi
Dan kalau hidup mereka selalu merindui kamu
Yang indah itu pertemuan
Yang manis itu kemsesraan
Yang pahit itu perpisahan
Yang tinggal hanyalah kenangan
Jngn hrapkn hnya shbt brikn y trbaik untk kte..sdangkn kte hnya mnerima tnpa mmbri y trbaik kmbali untknya.


hah..skang aq tak tau...ape nak tules..tapi...smoga semua paham mesej yang nak diberi






emmmm....chomeykan...diorang
okeylah..tu ajer nak tulis hari ni rasenyer.....trime kasih...nak pgi tidooooooo...zZzZzZzzZzZzZ




No comments:

Post a Comment