Friday, May 20, 2011

HARI GURU SMKASR 2011

hari ni nak story tntg hari guru taon ni..yg dikelolakan oleh.....kami..pelajar f5...
taon ni tema ARAB moden..sume f5 pakai purdah dgn jubah hitam...mmg masyuk gler

kelas 5is incharge bhagian hadiah...perghh..berpeluh2 aq kat blkg dwn..last2 ape lagi...tertidur2
yang paling masyuk waktu sume cikgu masok dewan..sume bergaya ala2 arab gitu..dgn serba,jubah,spec itam..wahh..yang lagi satu..waktu f5 masuk nak kasi cikgu hadiah..wahhhhhhhhh...cantik..sbb sume msok dr tgh pastu beratur mcm dayang2 pown ade gak..mcm model pown ade gak..mne xnyer ,,sume nak cover2 lalu tgh
termasukler org yg menaip ni....

akhir sekali...syukur pada tuhan, majlis berjalan lancar walaupun mase terlebih....ribuan terima kasih kepada pelajar2 dan guru2 ................

Saturday, May 14, 2011

CERITERA HATI

hai..haha..kali ni..dgr tajuk macam mnarik jew kan.; act tak tau nakciter apew.
skang ni..satu jer nak tanyer kpada pmbace..camner nak jadi sorang kawan yang baik?



Persahabatan yang sejati akan membawa kepada kerinduan yang abadi
Orang yang rugi ialah orang yang tidak memperoleh sahabat…
dan yang paling rugi ialah yang ditinggalkan oleh sahabat
Sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan
Tanpa persahabatan, percintaan akan berakhir
Tetapi tanpa percintaan, sahabat boleh kekal
Oleh itu, hargailah persahabatan yang terjalin
Kerana sahabat mewakili suatu kekuatan
Sahabat yang paling baik adalah
Diri kita yang sendiri tahu menilai setiap apa yang kita lakukan
Hadiah yang beharga dalam erti kata sahabat yang sebenar
Adalah memberi yang terbaik dari diri anda sendiri
Bergaullah dengan manusia sebaiknya
Sehingga kalau kamu mati mereka tangisi
Dan kalau hidup mereka selalu merindui kamu
Yang indah itu pertemuan
Yang manis itu kemsesraan
Yang pahit itu perpisahan
Yang tinggal hanyalah kenangan
Jngn hrapkn hnya shbt brikn y trbaik untk kte..sdangkn kte hnya mnerima tnpa mmbri y trbaik kmbali untknya.


hah..skang aq tak tau...ape nak tules..tapi...smoga semua paham mesej yang nak diberi






emmmm....chomeykan...diorang
okeylah..tu ajer nak tulis hari ni rasenyer.....trime kasih...nak pgi tidooooooo...zZzZzZzzZzZzZ